1968 Oldsmobile Cutlass
- Rok výroby
- 1968
- Výrobce
- Oldsmobile
- Model
- Cutlass
- Najeto
- 82000 mil
- Převodovka
- manuální
- Motor
- 455 V8
- Objem motoru
- 7500 ccm
Velmi rychlý a krásný 1968 Oldsmobile Cutlass S, který prošel rozsáhlou přestavbou. Do zachovalého auta s nízkým nájezdem se instalovala kompletně nová mechanika, takže z původně "nudného" auta s automatem vznikla nenápadná bestie, která dokáže zpráskat většinu moderních aut. Na sprintech se dají zajet se sériovými pneumatikami časy okolo 13,8s (těžké najít správnou dávku plynu, aby nehrabalo), s lepšími pneu by se mělo dát jezdit okolo 13.4s. Zrychlení na 100 km/h je okolo 5.5 s. Auto je velmi kvalitně postavené a odladěné, dá se s ním jezdit celý den, nepřehřívá se, je spolehlivé, na dálnici se díky overdrive dá uhánět konstantně 170 km/h, zatáčky se dají taky pěkně řezat, až překvapivě. Celé auto má jako celek po mechanickém upgradu najeto cca 10000 mil a je perfektně odladěné.
Karoserie
Karoserie v perfektním stavu, původem z Kalifornie. Vše původní, nevyvařované, krásně vše lícuje. Lak je novější, velmi kvalitní. Chromy i vinyl jsou perfektní. Originální ráfky jsou repasované, na autě jsou nové pneu BFG. V kufru je původní dobové příslušenství.
Interiér
Interiér je v perfektním stavu. Vše je bez jediné chyby, vše je jako nové. Budíky jsou funkční, doplněny o ukazetele tlaku oleje a teplotu vody. Na podlaze je řadička Hurst.
Technický stav
V rámci úprav je provedeno následující (vše nové): motor Olds 455 V8 (7500 ccm), kit Edelbrock hliníkové hlavy, sání + vačka. MSD rozdělovač, Holley 780 square bore double pump carb, 7 quart Moroso vana, kované písty, kompresní poměr 10,5:1. Převodovka Tremec 5 speed, kupovaná v kitu Keisler, pětka má převod 0,64. Spojka 11,5 in Centerforce Dual Friction. Podvozek: Hotchkis snížený 1 in. vzadu a 2 in. v předu. UMI trubkové ramena.. Hotchkis stabilizátory na obou nápravách. KYB tlumiče. Diferenciál GM 12 Bolt Posi, stálý převod 3.73. Duální 2.5 in Flowmastery s H-propojením + dlouhé svody. Ram-rod sání (tažené spod auta). Hliníkový BeCool chladič + duální větráky.
Dokonalé auto, které nejen perfektně vypadá, ale i perfektně a brutálně jede. Hlučné a zlé a pořád hrabe :-) Čistá radost z jízdy. Nutno vidět a svézt se!!