1968 Oldsmobile Cutlass S

Karoserie

Coupé

Motor

455 V8

Objem

7 500 ccm

Převovovka

Manuální

Tachometr

76 000 mil

Barva

Zlatá
948 000 Kč
<
1-3000132.jpg
>
1-3000132.jpg 2-3000132.jpg 3-3000132.jpg 4-3000132.jpg 5-3000132.jpg 6-3000132.jpg 7-3000132.jpg 8-3000132.jpg 9-3000132.jpg 10-3000132.jpg 11-3000132.jpg 12-3000132.jpg 13-3000132.jpg 14-3000132.jpg 15-3000132.jpg 16-3000132.jpg 17-3000132.jpg 18-3000132.jpg 19-3000132.jpg 20-3000132.jpg 21-3000132.jpg 22-3000132.jpg 23-3000132.jpg 24-3000132.jpg 25-3000132.jpg 26-3000132.jpg 27-3000132.jpg 28-3000132.jpg 29-3000132.jpg 30-3000132.jpg 31-3000132.jpg 32-3000132.jpg 33-3000132.jpg 34-3000132.jpg 35-3000132.jpg 36-3000132.jpg 37-3000132.jpg 38-3000132.jpg 39-3000132.jpg 40-3000132.jpg 41-3000132.jpg 42-3000132.jpg 43-3000132.jpg 44-3000132.jpg 45-3000132.jpg 46-3000132.jpg 47-3000132.jpg

Z naší vlastní sbírky nabízíme brutální, velmi rychlý a krásný 1968 Oldsmobile Cutlass S, který  prošel rozsáhlou performance přestavbou. Do velmi zachovalého auta po jedné majitelce  (do roku 1999) a s nízkým nájezdem se instalovala kompletně nová mechanika, takže z původně "nudného"  auta s automatem vznikla nenápadná bestie, která dokáže překvapit většinu moderních aut. Přestavba se nedotkla originality a vzhledu. Na sprintech se dají zajet se sériovými pneumatikami časy okolo 13,8s  (těžké najít správnou dávku plynu, aby nehrabalo), s lepšími pneu by se mělo dát jezdit okolo 13.4s.  Zrychlení na 100 km/h je okolo 5.5 s. Auto je velmi kvalitně postavené a odladěné, dá se s ním jezdit celý den, nepřehřívá se, je spolehlivé, na dálnici se díky overdrive dá uhánět konstantně 170 km/h, zatáčky se dají taky pěkně řezat, až překvapivě. Auto má na nové mechanice najeto cca 3000 mil, celkově 76000 mil.

Karoserie

Karoserie v perfektním stavu bez koroze, původem z Kalifornie. Vše původní, nevyvařované, krásně vše lícuje. Lak je novější, velmi kvalitní. Chromy i vinyl jsou perfektní. Originální ráfky jsou repasované, na autě jsou nové pneu BFG. V kufru je původní dobové příslušenství.

Interiér

Interiér je v perfektním stavu. Vše je bez jediné chyby, vše je jako nové. Budíky jsou funkční, doplněny o ukazetele tlaku oleje a teplotu vody. Na podlaze je řadička Hurst.

Technický stav

V rámci úprav je provedeno následující (vše nové):  motor Olds 455 V8 (7500 ccm), kit Edelbrock hliníkové hlavy, sání + vačka. MSD rozdělovač,  Holley 780 square bore double pump carb, 7 quart Moroso vana, kované písty, kompresní poměr 10,5:1. Převodovka Tremec 5 speed, kupovaná v kitu Keisler, pětka má převod 0,64. Spojka 11,5 in Centerforce Dual Friction. Podvozek: Hotchkis  snížený 1 in. vzadu a 2 in. v předu. UMI trubkové ramena.. Hotchkis stabilizátory na obou nápravách. KYB tlumiče. Diferenciál GM 12 Bolt Posi, stálý převod 3.73. Duální 2.5 in Flowmastery s H-propojením + dlouhé svody. Ram-rod sání (tažené spod auta). Hliníkový BeCool chladič + duální větráky. Cena úprav je okolo 25000 USD.

Dokonalé auto, které nejen perfektně vypadá, ale i perfektně a brutálně jede. Hlučné a zlé a pořád hrabe :-) Čistá radost z jízdy. Nutno vidět a svézt se!!

 

AMHK Motors, Vlčkovická 224, 500 04 Hradec Králové
info@amhkmotors.cz , telefon +420 602240029
Copyright © 2007- 2014 AMHK Motors , www.amhkmotors.cz