1968 Oldsmobile Cutlass S

1968 Oldsmobile Cutlass S
Rok výroby
1968
Výrobce
Oldsmobile
Model
Cutlass S
Najeto
76000 mil
Převodovka
manuální
Motor
455 V8
Objem motoru
7500 ccm

Z naší vlastní sbírky nabízíme brutální, velmi rychlý a krásný 1968 Oldsmobile Cutlass S, který  prošel rozsáhlou přestavbou. Do velmi zachovalého auta s nízkým nájezdem 76000 mil se instalovala kompletně nová mechanika, takže z původně "nudného"  auta s automatem vznikla nenápadná bestie, která dokáže zpráskat většinu moderních aut. Na sprintech se dají zajet se sériovými pneumatikami časy okolo 13,8s  (těžké najít správnou dávku plynu, aby nehrabalo), s lepšími pneu by se mělo dát jezdit okolo 13.4s.  Zrychlení na 100 km/h je okolo 5.5 s. Auto je velmi kvalitně postavené a odladěné, dá se s ním jezdit celý den, nepřehřívá se, je spolehlivé, na dálnici se díky overdrive dá uhánět konstantně 170 km/h, zatáčky se dají taky pěkně řezat, až překvapivě. Celé auto má jako celek najeto cca 3000 mil.

Karoserie

Karoserie v perfektním stavu, původem z Kalifornie. Vše původní, nevyvařované, krásně vše lícuje. Lak je novější, velmi kvalitní. Chromy i vinyl jsou perfektní. Originální ráfky jsou repasované, na autě jsou nové pneu BFG. V kufru je původní dobové příslušenství.

Interiér

Interiér je v perfektním stavu. Vše je bez jediné chyby, vše je jako nové. Budíky jsou funkční, doplněny o ukazetele tlaku oleje a teplotu vody. Na podlaze je řadička Hurst.

Technický stav

V rámci úprav je provedeno následující (vše nové):  motor Olds 455 V8 (7500 ccm), kit Edelbrock hliníkové hlavy, sání + vačka. MSD rozdělovač,  Holley 780 square bore double pump carb, 7 quart Moroso vana, kované písty, kompresní poměr 10,5:1. Převodovka Tremec 5 speed, kupovaná v kitu Keisler, pětka má převod 0,64. Spojka 11,5 in Centerforce Dual Friction. Podvozek: Hotchkis  snížený 1 in. vzadu a 2 in. v předu. UMI trubkové ramena.. Hotchkis stabilizátory na obou nápravách. KYB tlumiče. Diferenciál GM 12 Bolt Posi, stálý převod 3.73. Duální 2.5 in Flowmastery s H-propojením + dlouhé svody. Ram-rod sání (tažené spod auta). Hliníkový BeCool chladič + duální větráky.

Dokonalé auto, které nejen perfektně vypadá, ale i perfektně a brutálně jede. Hlučné a zlé a pořád hrabe :-) Čistá radost z jízdy. Nutno vidět a svézt se!!